Іграми, що викликають найсильнішу залежність, найчастіше вважаються мережеві, особливо MMORPG та MOBA. Відомі випадки, коли занадто довга гра приводила до фатальних наслідків. Так, у жовтні 2005 року померла від виснаження китайська дівчинка (Snowly) після багатодобової гри в World of Warcraft. Після цього в грі була проведена віртуальна церемонія похорону.

Під час розвитку залежності від комп'ютерних ігор у особи можливий розвиток агорафобії, людина не хоче спілкуватися із зовнішнім світом або боїться це робити, для неї комфортно робити це безпечно — на відстані в комп'ютерній грі.

Нерідкі випадки, коли геймер заперечує свою залежність. Існує три стадії залежності:

Не залежний, на цій стадії людина в будь-який момент може відмовитися від гри і зайнятися іншими справами.
На другій стадії людина також може відмовитися від гри і знайти собі заміну, але це дасться йому з великими труднощами, так як буде шкода втрачати свій рейтинг, внутрішньоігрову валюту, і внутрішньоігрові речі.
Важка залежність тією чи іншої грою, яка супроводжується пропагандою гри. Люди з важкою залежністю від тієї чи іншої гри регулярно згадують її в розмовах, так само люди важко залежні від гри витрачають на неї безліч реальних грошей, так само важка залежність супроводжується запереченням своєї залежності.
Комп'ютерні ігри часто стають об'єктом критики. Ряд вчених вважають, що вони викликають залежність, але, тривалість часу за іграми близько 3-4 годин на день — це нормально. Особливо важливий вибір ігор, що особливо не впливають на психіку, в основному це ігри без RPG складової, наприклад, спортивні або симулятори.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/uk/thumb/a/a0/Snowly_burial.jpg/250px-Snowly_burial.jpg